Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tizenöt éves a gödöllői Boróka Egészségház 2025-04-12 11:03:11 2010. április 12-én 3 szakrendeléssel, 3 orvossal és 2 asszisztenssel indult a sikertörténet, ma 20 egészségügyi szakterület fogad pácienseket
A gödöllői kastély készen áll az újranyitásra! 2020-06-14 10:15:21 Erről Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója beszélt a Porta című műsorban
Rekordok és titkok a gödöllői kastélyban 2020-02-12 10:49:27 Évindító interjút adott dr. Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója
Sokba kerültek, mégsem üzemelnek a hulladékudvarok 2018-10-13 11:31:00 Miért kérdésünkre Gyenes Szilárdtól, a gödöllői székhelyű Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójától kértünk és kaptunk választ